Geen talks, enkel eigen vragen en samen oplossingen zoeken en tips geven. Op de P2P-helpdesk waren we met 12 WordPress’ers, allemaal met een vrij verschillend profiel en heel uiteenlopende vragen of problemen.
Om een idee te geven met wat voor issues of vragen we elkaar hebben geholpen, hier een ‘dump’ van wat ik allemaal heb zien en horen passeren:
Hoe werk ik mijn nieuwe site nu professioneel af? Ik heb een WP site, maar wat nu en hoe? Enkele specifieke vragen over WooCommerce, WPML, een store locator, … Kan ik eigenlijk wel zonder JetPack? Hoe werkt het met extra image formaten? Zijn er tools om een grote site te auditen/valideren? Hoe beveilig ik mijn site nu écht? En nog een rist verschillende praktische bugs, issues en vragen. En gebabbel 😉
Tot de volgende meetup of P2P helpdesk?
One reply on “Peer 2 Peer helpdesk”
Als ik een afbeelding wil uploaden krijg ik de error “missing temp folder”. Hoe kan ik dit oplossen?